VI.1. По-малко чакане по М2
Причината за големите интервали по М2 между Витоша и Обеля е зависимостта ѝ от М1 в споделения им участък, както и фактът, че депо Обеля не е било предвиждано да обслужва двете линии. При строителството на отсечката между метростанции Сливница и Обеля е частично изпълнена и замразена междинна метростанция при жп линията София – Калотина.
Първи приоритет за адекватното развитие на метромрежата в София трябва да е довършването ѝ, заедно с новата връзка с метродепо Обеля.
Това най-накрая ще позволи интервалите на линия М2 в Надежда, Банишора, Лозенец и Хладилника да се намалят и пътуването да стане по-комфортно,
а районът около новата метростанция да привлече свежи инвестиции. За станцията вече има готов проект, включващ жп гара, а към него ще добавим интермодален терминал и проект за изграждане на бул. Стефансон от бул. Панчо Владигеров до Софийския околовръстен път.
Искаме да чуем твоето мнение за "План за София"
Ще се радваме да чуем всички ваши идеи, предложения, критики или похвали! Коментирай и ни кажи в каква София искаш да живееш.