II. Трамваите стават приоритет
През последните няколко десетилетия, трамваите преживяват ренесанс. Към този момент над 100 града по света изграждат или разширяват трамвайните си мрежи. Това не е случайно – трамваите са 100% екологични, имат дълъг експлоатационен живот, при правилно изградена инфраструктура са бързи, безшумни и икономични. Именно затова в Париж, Лондон, Виена, Прага или Будапеща, трамваите стават все по-използвани, а броят на линиите се увеличава.
В София се случва точно обратното – през последните няколко мандата, ръководената от кмета администрация извършваше
целенасочен геноцид върху екологичния транспорт, закривайки над 10 км трамвайни трасета. По-малко от 10% от трамваите са нови и нископодови и са част от най-бавната и шумна трамвайна система в цяла Европа.
Дългоочаквани ремонти като този по бул. Цар Борис III се бавят с години, а новите трасета по бул. Тодор Каблешков и до ж.к. Дървеница остават само на хартия. Решени сме да възродим един от символите на града ни и да го направим отново любим на софиянци.